Registr oznámení o činnostech, majetku, příjmech, darech a závazcích je veden na základě zákona č. 159/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, o střetu zájmů.
Veřejní funkcionáři podávají oznámení poprvé za rok 2007. Veřejní funkcionáři, kteří v průběhu roku ukončili výkon funkce, podávají oznámení do 30 dnů od ukončení výkonu funkce.
Od září 2018 (14/2017 Sb. ) došlo ke změně a data se nezadávají do vlastních, zpravidla webových aplikací, ale do státem (Ministerstvo spravedlnosti) zřizované aplikace Centrální registr oznámení.
Nabízené služby
- Nastavení a zprovoznění služby
- Zavedení funkcionářů
- Asistence se zadáváním dat
Registr oznámení o činnostech, majetku, příjmech, darech a závazcích je veden na základě zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů.
Veřejní funkcionáři podávají oznámení poprvé za rok 2007. Termín pro podání oznámení je do 30. 6. 2008. Veřejní funkcionáři, kteří v průběhu roku ukončili výkon funkce, podávají oznámení do 30 dnů od ukončení výkonu funkce.
Oznámení jsou v registru uveřejněna ve formátu PDF. U oznámení podaných v elektronické podobě je podpis na jednotlivých stránkách oznámení nahrazen zaručeným elektronickým podpisem.